גיוס והשמה של עורכי דין

שירותים » אבחון, גיוס והשמה
גיוס והשמה של עורכי דין, ניהול קריירה של עורכי דין
 חברתGLawBAL Enhancing performance Ltd.  הוקמה במטרה ליתן מענה מקצועי ומתודולוגי לסוגיות ניהוליות על סדר יומו של הסקטור המשפטי.
 
במסגרת חברת GLawBAL פועלת יחידת כוח אדם, גיוס והשמה של עורכי דין וניהול קריירה של עורכי דין, במטרה ליתן מענה מקצועי ויעיל לתהליך מיון, אבחון, גיוס והשמה של עורכי-דין, צוות משפטי ואדמיניסטרטיבי לסביבות עבודה משפטיות ואחרות; ומענה לסוגיות שונות בתחום כוח-אדם והון אנושי, לרבות, ניהול קריירה,  בחינה של שכר ותגמול של עורכי-דין שכירים ושותפים וכד`.
על לקוחותינו נמנים עשרות משרדי עורכי דין ועורכי פטנטים מהגדולים בתעשייה, משרדים בינוניים וקטנים, מחלקות משפטיות ומחלקות מסחריות בחברות וארגונים מובילים, סביבות עבודה משפטיות מגוונות וגופים עסקיים מקומיים ובינלאומיים המשיקים לפעילות הסקטור המשפטי, אותם אנו מלווים בתהליך גיוס והשמה של עורכי דין איכותיים ומקצועיים לתפקידים מגוונים, כמו גם בייעוץ וליווי שוטף בסוגיות מגוונות בתחום כוח-אדם, הון אנושי וניהול קריירה של עורכי דין.
יחידת ההשמה של חברת GLawBAL, מתמחה בגיוס והשמה של עורכי דין וניהול קריירה של עורכי-דין למשרדי עורכי-דין, לתפקידים משפטים (יועצים משפטיים), ולתפקידים מסחריים ואחרים בחברות וארגונים (מנהלי רכש, קניינים, עוזר-מנכ"ל, קציני ציות, מנהלי חוזים, מכירות וכיו"ב), עורכי-פטנטים ופראליגל, מבקרי פנים, וצוות אדמיניסטרטיבי למשרדי עו"ד - מנהלי/ות משרד עו"ד, אנשי שיווק, חשבים, מנהלי כספים וכו`.

את יחידת הגיוס וההשמה של עורכי דין וניהול קריירה של עורכי דין, מנהלת עו"ד שגית בר-טל.
שגית בר-טל הינה עו"ד מזה כ-14 שנים, בעלת ניסיון רב במשרדי עורכי דין ובחברות, הן כעו"ד והן כמנהלת צוותים משפטיים. לשגית ניסיון רב בגיוס והשמה של עורכי דין וניהול קריירה של עורכי דין.

ליחידת ההשמה יכולת גיוס והשמה של עורכי דין וניהול קריירה של עורכי דין, הנשענות על אבחון אישי ומקצועי המושתת על ניסיון בן שנים, בארץ ובחו"ל, של אנשינו הבאים מהסקטור המשפטי ועסקו שנים בגיוס והשמה של עורכי דין וניהול קריירה של עורכי דין.
רמת ההיכרות שלנו עם המועמדים מבוססת על ראיונות אישיים, תוך שימוש בידע שלנו כעורכי דין, ושילוב בין הבנה וניסיון לצרכים המשפטיים יחד עם יכולות המיון והאבחון שלנו. מסד הנתונים שלנו כולל מועמדים מקצועיים ואיכותיים ברמות ניסיון וותק מגוונים, מתוכו אנו נפנה אליכם מועמדים, בתהליך עבודה יעיל, מקצועי, ממוקד ומהיר.
כמו כן, חברנו עם גורמים אסטרטגיים בחו"ל במטרה ליצור קשר בין עו"ד הנמצאים בישראל/אירופה/ארה"ב, וכן בין עו"ד המעוניינים לעלות לארץ ומחפשים להשתלב במקומות עבודה בישראל.

כשירות נוסף ומשלים לגיוס והשמה של עורכי דין וניהול קריירה של עורכי דין, נותנת יחידת ההשמה מענה גם לסוגיות שונות בתחום ניהול כוח-אדם במשרדי עורכי-דין ומחלקות משפטיות, לרבות ייעוץ ארגוני, תהליכי עבודה וייעוץ ספציפי בנושאי שכר ותגמול לעורכי-דין שכירים ושותפים.
אנו עורכים בקרב משרדים/מחלקות משפטיות וגופים משפטיים סקרי שכר, הרצאות, חניכה/coaching, וחוות דעת ספציפיות, הבוחנות את שכר/תגמול/חלוקת רווחים בקרב עורכי הדין ו/או השותפים, תוך ייחוס השונות הרבה של התנאים הנלווים, מסלולי קריירה, מרקם השותפות וכיוב`; ובהשוואה לגופים דומים במשק.
 
יחידת ההשמה גאה בעבודה המקצועית שלה בתחום גיוס והשמה של עורכי דין וניהול קריירה של עורכי דין, היעילה והממוקדת וביחס השירותי שהיא מעניקה ללקוחותיה, והכל בדיסקרטיות המתחייבת בתהליך.
מצ"ב מאמר כללי בנושא כוח אדם במשרד עורכי דין
מצ"ב דוגמאות לכלי השוואת שכר
פרדוקס התעסוקה בסקטור וכלים לאבחון וגיוס
כל הזכויות שמורות לעו"ד זלמנוביץ דודי. אין באמור לעיל כדי להוות חוות דעת /או ייעוץ מקצועי. העושה שימוש במסמך זה ותוכנו עושה זאת על אחריותו בלבד.
חדשות
שרותים נוספים